ON / BY Weddy/ IN Weddypedia/

DJ lub firma obsługująca wesele dysponuje z reguły bardzo pokaźnym sprzętem. Poniżej znajduje się lista przykładowej firmy Art and Show z Bydgoszczy i jej sprzęt.

Ruchoma głowa PG Led 3 in 1 (Beam, Spot, Wash) 280W – 6 szt.

Ruchome głowy to najwyższej klasy oświetlenie. Używamy ich między innymi do oświetlenia sufitów przeróżnymi wzorami, czy też efektem płynącej wody, do wprowadzania tortów, osób na salę, czy też jako oświetlenie osób podczas występów na scenie. Zaś podczas dancingu ruchoma głowa idealnie sprawdzi się jako element robiący dużo „zamieszania” na parkiecie. Prezentowane oświetlenie posiada także wbudowane oświetlenie UV, dzięki któremu wszystko co białe nabierze nowego znaczenia.

Skaner Robe DJScan250XT – 24 szt.

Skanery to równie efektowne światła jak ruchome głowy z nieco mniejszą możliwością ruchu wiązką światła. Używamy ich przede wszystkim do oświetlenia parkietu. W przerwach jednak służą nam jako oświetlenie efektowe ścian i sufitu. Podobnie jak powyższe oświetlenie skanery Robe posiadają wbudowany kolor UV. Na eventach biznesowych i galach wykorzystujemy je jako oświetlenie sceny i tła za sceną.

Skaner Eurolight TS7B – 4 szt.

Podobnie jak powyższe skanery, skanery Eurolight służą nam do oświetlenia parkietu. Najczęściej jednak są traktowane jako wsparcie oświetlająć ściany czy sufit.

Skaner Showtec Genesis – 2 szt.

To taki nasz mały „zadymiacz”. Umieszczony w centralnej części rampy portafi sporo namieszać na parkiecie.

Belka LED Bar 16 x 3W – 1 szt.

Dzięki tej belce parkiet nabierze pięknych, żywych kolorów.

LED Blinder RGBW 5 x 10W – 60 szt.

Taka belka zbudowana jest z pięciu niezależnie sterowanych lamp o dużej mocy i najżywszych kolorach na rynku wśród reflektorów i belek. Dzięki podświetleniu ścian tymi urządzeniami możemy uzyskać standardowy efekt dekoracji światłem jak i zaaranżować tysiące programów świetlnych takich jak wir naokoło sali czy tęcza kolorów przechodząca przez całą salę. Jeśli zaś dekoracja światłem nie jest najważniejszym elementem, belki możemy połączyć w wielki ekran stworzony z blinderów o wielkości 15 x 15 pikseli , na którym będziemy prezentować wizualizacje, odliczanie i inne efekty podnoszące atrakcyjność Twojego eventu.

Reflektor LED PAR 64 RGBW – 50 szt.

To standardowe oświetlenie używane przez większość firm zajmujących się dekoracjami światłem. Reflektory stosuje się do oświetlenia ścian i innych elementów architektonicznych.

Reflektor PAR 56 300W – 20 szt.

Reflektory „stare jak świat” istniejące od „zawsze” na rynku. Generują dużą moc ciepłego białego światła o delikatnym żółtawo-pomarańćzowym odcieniu. Idealnie nadają się do oświetlenia stołów przy których zasiadają goście, a także stołów szwedzkich lub innych miejsc w których konieczne jest wyostrzenie potraw lub innych elementów jasnym światłem.

Reflektor PAR 30 100W – 20 szt.

Podobnie jak powyższe reflektory stosowane są do oświetlenia w przewarzającej części stołów, gdzie potrzebne jest ciepłe białe światło jednak o mniejszej mocy.

 

Oprogramowanie, sterowniki i monitory jakich używamy do obsługi oświetlenia na eventach

Freestyler DMX – 2 szt.

To zaawansowane narzędzie do sterowania oświetleniem na sali. Dzięki temu oprogramowaniu możemy skierować wiązki światła z maksymalną dokładością oraz zaprojektować dowolne oświetlenie sali. W przypadku tego softu ogranicza nas jedynie wybujała wyobraźnia.

DAB System – 4 szt.

Sterownik DAB System to łącznik pomiędzy oprogramowaniem Freestyler DMX, a urządzeniami.

Sterownik Starville DMX – 1 szt.

Manualny steronik do obsługi oświetlenia na sali.

Sterownik Eurolite DMX – 1 szt.

Manualny sterownik do obsługi oświetlenia na sali.

Notebook ACER Aspire Switch 10 – 1 szt.

Notebook z dotykowym ekranem używany do sterowania oświetleniem.

Notebook notebook DELL XPS – 1 szt.

Notebook o bardzo dobrych parametrach technicznych używany do sterowania oświetleniem.

Monitor dotykowy iiyama 23″ – 1 szt.

Wysokiej klasy monitor dotykowy o wielkości 23 cali. Dzięki niemu sterowanie oświetleniem jest jeszcze bardziej precyzyjne i mniej czasochłonne.

Urządzenia i dymiarki, jakich używamy na naszych eventach

Maszyna do dymu Hazer Antari – 1 szt.

Maszyna do dymu generująca małą prawie, że niewidoczną chmurkę, dzięki której nie widać wielkich kłębów dymu, a oświetlenie nabiera zupełnie innych wymiarów i jest lepiej widoczne.

Maszyna do dymy FLZ 2000 – 2 szt.

Duża maszyna do dymu generująca potężną dawkę kłębów dymu. Dzięki niej w kilka sekund możemy zadymić całą salę.

Wytwornica dymu ciężkiego z suchego lodu LS Fog – 1 szt.

Maszyna do produkcji ciężkiego dymu, w którym taniec będzie wyglądał niczym taniec w skłębionych chmurach.

Sprzęt jakiego używamy do nagłośnienia naszych eventów

Turbosound Milan M15 – 4 szt.

Milan M15 to aktywne kolumny szerokopasmowe o mocy 1100W. Ich budowa gwarantuje wysoką jakość dźwięku o niesamowicie czystej barwie.

Turbosound Milan M15b – 2 szt.

Milan M15B to potężne niskotonowe głośniki o mocy 2200W. Wysoka jakość dźwięku i dynamiczne brzmienie gwarantuje udaną zabawę.

Konsoleta DJ i oprogramowanie niezbędne do prowadzenia eventów

Stanowisko LED DJ RGBW – 1 szt.

Podświetlane stanowisko dj, zmieniające kolory podczas eventu to niewątpliwie jedno z najefektowniejszych miejsc na Twojej sali. Może działać w rytm muzyki, razem z pozostałym oświetleniem efektowym lub idealnie połączyć się z oświetleniem dekoracyjnym stanowiącym subtelny i niepowtarzalny klimat.

Konsola Pioneer DDJ-SZ – 1 szt.

To najwyższy model konsolety DJ, będący jednocześnie sterownikiem oprogramowania Serato DJ. Dzięki setkom wbudowanych funkcji i efektów muzyka na Twoim evencie może nabrać nowego znaczenia. 

Notebook (laptop) do sterowania

Notebook o ponadprzeciętnych paramentrach, przygotowany specjalnie do obsługi oprogramowania Serato DJ.

Serato DJ – 1 szt.

Oprogramowanie Serato DJ to niewątpliwie lider wśród oprogramowania dla DJ.

I to by było na tyle, chociaż można by jeszcze wymieniać i wymieniać, m.in. mikrofony przewodowe i bezprzewodowe Shure, konstrukcje aluminiowe Truss, statywy mikrofonowe, głośnikowe i oświetleniowe, statywy windup Adam Hall oraz pozostały osprzęt niezbędny do obsługi eventów na najwyższym poziomie. Ale czy jest sens dalej to wszystko wymieniać? Po prostu zapraszamy do kontaktu i współpracy. Tylko podczas rozmowy face to face będziemy w stanie stworzyć idealną ofertę wg Waszych oczekiwań oraz przedstawić najkorzystniejsze warunki współpracy.